Setři a vyhraj - reklamní pohlednice

Správná reklama musí být nápaditá, zajímavá a musí probudit emoce. Její ztvárnění musí vzbudit u pozorovatele chuť si předmět reklamy alespoň zapamatovat, když už jej nemůže přímo vlastnit.

Nejdražší, ale asi nejpůsobivější, jsou reklamní akce, kdy provázanost médií a reklamy šité přímo namíru, postupným masírováním takměř všech smyslových orgánů, nechávají zapadat jednotlivé díly mozaiky do sebe, až najednou zmasírovaný jedinec podlehne a s přesvědčením - buďto "Jak jsem vlastně mohl až do dnes žít bez tohoto skvělého produktu", nebo "Tak tedy jo, já to vyzkouším, ale jen jednou, jen pro ten pocit, že patřím do dnešní civilizace" - reklamou nabízený předmět zakoupí.

Reklama na limonádu Sprite už dávno není in. Heslo "Image je na nic, poslouchej svou žízeň" už asi v televizi nezní. Mně se ale podařilo získat balíček pohlednic od jednoho sběratele a tam byla tato pohlednice.


Text na pohlednici: Setři a vyhraj. Rande s populární hvězdou na místě kde vás každý uvidí. Zde setři.

Dal jsem ji stranou a prokousával se balíčkem dál a přemýšlel nad tím, zda místo k setření setřít a dozvědět se, zda je ta pohlednice výherní, i když podací razítko má otisk roku 98. Přemýšlel jsem jakou má cenu setřená a nesetřená a zda ji náhodou jejím setřením neznehodnotím. Na druhou stranu když tam bude třeba někdo známý?

Myšlenky kroužili hlavou až jsem narazil na druhou pohlednici, která všechny moje starosti vyřešila.


Text na pohlednici mimo uvedeného výše: Zapomeň na to! Image je na nic! Následuj instinkt! Poslouchej svou žízeň.

Je dlužno říci, že pohlednice vydal BOOMERANG FREECARDS.

A další zajímavost. Obě jsou adresovány do redakce Práva z vyluštěnou tajenkou křížovky. Každá sice s jinou a v jiný den a z jiného místa v republice. V tiskárně je vytiskly v jednom okamžiku jako rodné sestry, až se nakonec po dlouhé anabázi zase sešly u mne doma ve sbírce.

Jen stále nevím, zda pod ochranou vrstvou první pohlednice se přeci jen neukrývá jméno nějaké té SUPERSTARS.

Jeden nikdy neví.



Autor: Jan Vávra | 16. 4. 2008

Komentáře

jo

děkuji

Existuje víc napaditých

zajímavé

Přidat komentář  | Zobrazit komentáře


© 2020 Filokartie.cz
ISSN 1214-4231
TOPlist